torsdag 22 december 2011

Om att vara ofotografisk.

Dehä va int dom värsta.....! Skrolla ner så kommer dåm :---------D

Jag måst öppna mig om denhär ofotografiskheten. Jag hatar kameror. Verkligen jag gör det. Man få aldrig en bra bild på mig. Och jag menar det! Tilochmed min mamma sa ti mig att hon tänker ge till julklapp en kurs i att se bra ut på bild. För jag lyckas aldrig. Jag avviker kameror så mycket som det går och vill aldrig på fester vara med på bild, fö dom blir inte bra!!! Men nej det är bara att inse att inga bilder blir bra på mig och så e de. Man ser då ut där som ett rövhål men vad kan du liksom göra? Bilder tagna då jag håller på med något (sjunger, skrattar, pratar) dom är värst! HUHHU. Hoppas de finns nå soulsister och brothers som har samma problem. Men jag hatar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar